Klachtenregeling
Bent u niet tevreden?
Wij doen ons uiterste best om u op een zo goed mogelijke manier te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de behandeling of de manier waarop onze medewerkers met u omgaan. Als u niet tevreden bent over uw podotherapeut, dan is het van belang dat u dat kenbaar maakt. In eerste instantie voor uzelf, maar ook in het belang van andere patiënten en het waarborgen van de kwaliteit van de podotherapie. Wij nemen de klachten serieus en willen dit graag met u bespreken.
Ook kunt u op de website van de Nederlandse vereniging van podotherapie nalezen hoe een klachtenprocedure verloopt: https://www.podotherapie.nl/kwaliteit/niet-tevreden
Klacht indienen bij klachtenloket paramedici
Komt u er met de podotherapeut niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici. De procedure voor het indienen van een klacht bij het Klachtenloket Paramedici staat hier beschreven. Bij de klachtafhandeling kan de Patiënten Advies Commissie (PAC) van de Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten betrokken worden. De PAC bestaat uit een aantal podotherapeuten die aangesloten zijn bij de NVvP. Aan het behandelen van uw klachten zijn voor u als ‘klager’ geen kosten verbonden